Doručení zásilky
-
Řidič vás bude v den doručení telefonicky kontaktovat, aby s vámi domluvil podrobnosti předání. Oznámí vám přibližný čas doručení, výši dobírky a další případné náležitosti.
-
Zásilku vám standardně doručíme v rozmezí 8 – 18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, ale lze ji upřesnit po kontaktu s řidičem). V případě nezastižení vám zanecháme oznámení a zásilku se pokusíme doručit ještě jednou následující pracovní den.
-
V určitých lokalitách ČR nabízíme i večerní doručení v rozmezí 17 – 21 hodin (seznam lokalit) .
-
Cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz po zadání jejího čísla (11 číslic).
Převzetí a reklamace
-
Při přebírání zásilky je nutné zkontrolovat obal zásilky – zjevnou vadu (poškození obalu) je nutné ihned oznámit a poznamenat do přepravního listu. Zásilku je tak možné převzít i s touto vadou bez obavy s následným uplatňováním případné škody.
-
Obsah zásilky zkontrolujte po odjezdu řidiče, řidič nečeká na kontrolu obsahu při předávání – skryté vady je možné ohlásit do 3 dnů po převzetí zásilky a zažádat o sepsání zápisu o škodě.
Komunikace s PPL
Pro komunikaci s PPL výhradně používejte číslo zásilky (11 číslic), které obdržíte mailem.